Bibbercompetitie november 2022/ maart 2023

14-09-2022 14:20
Je dacht dat er nooit een einde aan zou komen, maar de zomer gaat toch echt voorbij! En dus staat de winter weer voor de deur met weer een nieuwe editie van de welbekende bibbercompetitie!
Deelname staat open voor alle leden met minimaal GBP MET REGELEXAMEN!
Opgave kan per team (is de voorkeur) maar kan ook individueel.
Ook dit jaar spelen we weer Greensome stableford Matchplay in poules van maximaal 5 of 6 teams. Elk team bestaat uit 2 deelnemers.

De wedstrijden moeten worden gespeeld in de periode van 1 november 2022 t/m 24 maart 2023. De wedstrijden worden gespeeld over 9 holes naar keuze op West of Oost. We spelen met 3/8 verrekening van het verschil in gezamenlijke playing handicaps. (spelregels volgen bij indeling).
De teams maken zelf de afspraken voor de te spelen wedstrijden. Daarom bij inschrijven ook het mailadres vermelden!
De slotwedstrijd wordt gespeeld op zondag 26 maart 2023.
Inschrijven is gratis en mogelijk vanaf dinsdag 13 september.