Opgave Regellessen

Als je in het bezit bent van baanpermissie is de volgende stap het behalen van handicap 54.
Hiervoor moet je eerst het golfregelexamen afleggen.

Onze golfclub biedt regellessen aan in het clubhuis.
De basis van de regels en het golfregelexamen worden hierbij middels een presentatie toegelicht. Ook is er gelegenheid om vragen te stellen.
Om de lessen te kunnen volgen dien je lid te zijn (AIO pakket) of bij Golfstore het baanpermissie traject te hebben afgerond.
Je kunt je aanmelden door het opgaveformulier onderaan deze pagina in te vullen. Je krijgt een bevestiging per mail.

Het examen kan naar keuze klassiskaal in het clubhuis of digitaal worden afgelegd.
Je kunt je golfregelkennis oefenen en oefenexamens doen op de website GOLF.NL én in de app GOLF.NL.

Zie voor de data van de regellessen het opgaveformulier onderaan de pagina.
De sluitingstermijn voor de opgave van de regelles eindigt de woensdag om 12.00 uur voorafgaand aan de eerste regelles.
Een les duurt ongeveer 2 ½ uur.
Bij een opgave  van minder dan drie kandidaten gaan de lessen niet door, maar zal de Regelcommissie wel contact opnemen met diegenen die zich voor de lessen hebben opgegeven.

NB: De regellessen en het examen in het clubhuis vinden ook doorgang als de baan onverhoopt gesloten is wegens slechte weersomstandigheden.

OPGAVEFORMULIER REGELLESSEN