Golfen met uw relaties

Wilt u kennismaken met de mooie golfsport en enthousiaste golfers?
De Leeuwarder Golfclub De Groene Ster nodigt u uit voor verrassende les- en oefenfaciliteiten, maar is ook een ideaal trefpunt voor u en uw relaties.
U vindt bij ons de juiste omgeving om uw netwerk uit te breiden, maar bovenal: een baan die u minstens eenmaal in uw leven gespeeld moet hebben!
Bent u enthousiast geworden, dan is er de jaarlijkse bedrijvencompetitie. Uiteraard biedt de Leeuwarder Golfclub De Groene Ster u een scala aan sponsormogelijkheden.
Naast de standaard sponsorpakketten behoort een maatwerkinvulling natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Dus heeft u specifieke wensen, vraag het ons gerust.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van de leden van de Golf- en Businesscommissie, te bereiken via het clubsecretariaat.

Telefoonnummer: 0511 43 22 99 (kies 1)