Aanrijroutes

De golfclub ligt ten oosten van Leeuwarden in het recreatiegebied De Groene Ster, tussen Leeuwarden en Hardegarijp. Hieronder de aanrijroute vanuit diverse richtingen.

Vanuit het westen (via de A31) neemt u de afslag Leeuwarden-Noord en volgt u in Leeuwarden aangekomen de rondweg richting Dokkum/Hurdegaryp.
Eenmaal op de weg naar Hurdegaryp gaat u rechtsaf bij de afslag “Kleine Wielen”.
Vervolgens meteen rechtsaf (de golfbaan wordt daar al aangegeven) de ventweg op terug richting Leeuwarden.
Deze weg vervolgt u als hij van de grote weg afbuigt, waarna u dan de 2e afslag links neemt (de golfbaan wordt aangegeven).
Aan deze weg, doodlopend voor auto’s, ligt de golfclub aan de rechterzijde na ca. 2 km.

Vanuit Drachten komend kunt u het beste de afslag richting Burgum nemen. Vervolgens neemt u de afslag Leeuwarden/Hurdegaryp en vervolgt u die weg richting Leeuwarden.
Vervolgens gaat u bij restaurant/wokpaleis E-10 linksaf Tytsjerk in (richting Tytsjerk/ Suwald) en daarna 1e weg rechts (Woelwijk) en na 500 meter de weg rechts (doodlopend behalve voor fietsers).
Aan deze weg vindt u na ongeveer 600 m. aan de linkerzijde de golfbaan.

Vanuit het zuiden komend (vanaf Heerenveen) neemt u op het verkeersplein "Werpsterhoek" de afslag richting Groningen/Drachten/Leeuwarden-Oost (N31).
U neemt vervolgens de1e afslag richting Leeuwarden-Oost en daarna Dokkum/Hurdegaryp en volgt de richtingaanwijzingen Dokkum/Hurdegaryp tot u op de N355 komt.
Eenmaal op de weg naar Hurdegaryp volgt u de routebeschrijving vanuit het westen.

Vanuit Dokkum komend, neemt u de N361 (via Rinsumageest, Oudkerk, Oenkerk) en gaat bij Tietjerk (kruising N355 richting Leeuwarden) rechtdoor Tietjerk in en volgt u de routebeschrijving vanuit Drachten.

Vanuit Hurdegaryp komend volgt u de routebeschrijving als vanuit Drachten.

Voor navigatie apparatuur volgen hier de coördinaten: NB 53.12.36 en OL 05.53.28.