Clinic

Door het volgen van een golfclinic maak je - in groepsverband - op een leuke en ontspannen manier kennis met de golfsport.
Zeer geschikt voor bijvoorbeeld een groep vrienden, een familie reünie of als bedrijfsuitje.
Tijdens de golfclinic kom alle facetten van het golfspel aan bod en leer je de basistechnieken onder leiding van gekwalificeerde PGA-Holland golfprofessionals.
De clinic kan, afhankelijk van de tijdsduur, voorzien worden van een wedstrijdelement.

De Leeuwarder Golfbaan beschikt over uitgebreide clinic-faciliteiten: een (deels) overdekte driving-range, een pitching-, chipping- en puttinggreen, oefenbunker en bovendien (als enige golfbaan in Friesland) een unieke 5-holes par 3 oefenbaan.

In cominatie met diverse horeca-arrangementen maak je er een fantastische ochtend, middag of zelfs hele dag van!
Een clinis is ook mogelijk in combinatie met een (zakelijke) bijeenkomst in de vergaderruimte van het clubhuis.

Meer informatie over de diverse clinics vind je op www.golfstorefriesland.nl