Tarieven

voorwaarden

OVERIGE TARIEVEN* maandag t/m zondag
 PAR 3 oefenbaan
 (incl. driving-, putting- en chipping range)
€  20,00 | dagkaart
 JUNCTION drivingrange
 (incl. putting- en chipping range)
€  7,50 | dagkaart
  Rittenkaart 10 x drivingrange €  60,00

*Bovenstaande tarieven zijn geldig van 1 januari 2024 t/m 31 december 2024

Je bent als gast van harte welkom op onze baan.
- Om te kunnen spelen dien je - aantoonbaar - in het bezit te zijn van tenminste EGA-handicap 54.
- Een reservering van 1 persoon is tussen 10:30 en 15:00 uur ('prime time') niet toegestaan.-
- Voor 4**** leden geldt: maximaal 8 personen per club per dag, reserveren kan maximaal 10 dagen van tevoren. zie ook procedure gratis spelen 4* golfclubs
- Het greenfee label voor 18 en 9 holes geeft recht op gratis gebruik van de driving range en driving range ballen (Callaway)!

Voor vragen en het reserveren van een starttijd kun je contact opnemen met ons secretariaat:
De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 9:00 tot 12.30 en van 13.00 tot 15:30 uur.
Telefoonnummer (0511) 43 22 99 - kies 1
E-mail: secretariaat@leeuwardergolfclub.nl.

Handicarts:
Wil je gebruik maken van een handicart, dan dien je deze vooraf te reserveren bij de horeca, telefoonnummer: 0511 43 22 99 (kies 2).

EziGolf Tourer:
Een nieuw vervoermiddel op de golfbaan, een leuk alternatief voor de handicart.

Voor een rondje van 9 holes betaal je € 9,00 en voor 18 holes is het tarief € 15,00
Bekijk hier de EzigGolf instructievideo.

Hospitality Chain en SGNL
Leeuwarder Golfclub De Groene Ster is aangesloten bij een hospitality chain en bij Samenwerkende Golfbanen NederLand (SGNL).
Of jouw club hiervan ook lid is, kun je vinden op de pagina Hospitality Chain.
Vriendelijk verzoek om te melden dat je gebruik wilt maken van deze mogelijkheid.

Introducés

Leden van Leeuwarder Golfclub De Groene Ster mogen derden introduceren tegen een gereduceerd tarief.
Zij kunnen op deze manier anderen kennis laten maken met de baan en de faciliteiten van de vereniging.
Het tarief voor 18 holes is  € 40,- en € 25,- voor 9 holes.
Het is hierbij van belang om te weten dat:

·    Het introducerende lid mag 6 maal per jaar gebruik maken van deze regeling.
·    Het introducerende lid op de door hem/haar gereserveerde tijd met de introducé moet meespelen.
·    Er een maximum geldt van twee introducé’s per keer.
·    Niet-leden maximaal 6 maal per jaar als introducé op onze baan mogen spelen.
·    Het stapelen van kortingen niet mogelijk is.

Arrangementen

Wil je je bezoek aan Leeuwarder Golfclub De Groene Ster uitbreiden met een diner, een overnachting, en/of een museumbezoek? Kijk dan hier voor leuke arrangementen .

Camper standplaats

Kom je met een camper, dan is het toegestaan om 1 nacht te blijven staan op de parkeerplaats tegenover het clubhuis aan de andere kant van de weg.
Er zijn geen faciliteiten zoals stroom- en watervoorzieningen beschikbaar, dus uitsluitend parkeren en overnachten.
Indien je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, geef dit dan tijdig door. Het parkeerterrein zal dan 's avonds niet worden afgesloten.