Heren 2 27 holes kampioen 3e klasse en daarmee gepromoveerd naar de 2e klasse.

12-05-2023 15:56
Het is mij een groot genoegen u te kunnen meedelen dat onze golfclub een zeer gerespecteerde en volkomen verdiende kampioensploeg mag verwelkomen onder de bezielende leiding van Captain Hylko  (Big Boss) v.d. Wal en vice Captain Peter (nerve wreck) Meijer.

H2 27 holes kampioen 3-de kl en gepromoveerd naar de 2-de klasse.

De zeer getalenteerde ploeg die het kampioenschap heeft binnengehaald:

Captain :   Hylko   (Big boss)            v.d. Wal
Vice capt: Peter     (nerve wreck)       Meier
                 Rein      (easy rider)           Faber
                 Tristan  (long hitter)           Maher
                 James    (All time winner) Witteveen
                 Johan    (Big Pusher)         v.d. Meer
                 Tom      (straight ahead)     Magrijn
                 Rob       (The junior)          Topma

Wat een geweldige ploeg om mee te mogen spelen, nimmer een onvertogen woord alleen maar positieve feedback ook als het niet naar wens ging. Een hele ervaring om daarvan deelgenoot te zijn. Heren teamleden dank daarvoor.

Het kampioenschap werd beslist in de laatste wedstrijd waarbij wij als Gastheer optraden, en dus geen enkele invloed konden uitoefenen op de beslissende uitslagen.

Om kampioen te worden hadden waren wij afhankelijk van Heerenveen. Als zij 4 punten zouden binnenhalen tegen Dronten konden wij de champagneflessen( Prosecco dus) laten knallen, hetgeen op de laatste hole werd beslist door Heerenveen die op een geweldige wijze zijn sportieve plicht heeft vervuld en wij kampioen werden. Hulde aan Heerenveen daarvoor.

Al met al wederom een uitzonderlijke en enerverende competitie van een zeer hoog sportief niveau.
Op deze wijze en op deze plaats willen wij onze mede competitiespelers dank  zeggen voor deze zeer fijne en genotvolle ervaring.

Als laatste een woord van dank aan de horeca die ook nu weer alle ijzers uit het helse vuur hebben gesleept om ons en alle overige teams op een fijne en snelle wijze te voorzien van de benodigde consumpties.

Natuurlijk mag ook de chef de cuisine niet ontbreken in dit verslag, het is Symen weer gelukt om een op hoog niveau bereide  maaltijd de aanwezige tongen en kelen te strelen met een gecompliceerd maar uitgebalanceerd smaakpalet, waarvoor onze welgemeende dank.
Symen……...chappeau….chappeau…..

Met vriendelijke en sportieve groet,

Rob Topma