Golf Diva Damesdag 14 juni

30-05-2023 09:15
De Damesdag van14 juni a.s. staat in het teken van Golfdiva. Heleen Kamphuis is on tour en staat met haar Golfdiva truck en de nieuwe kleurrijke zomercollectie op onze club van 13.00-17.00 uur.
Er wordt in de ochtend een 9 en 18-holeswedstrijd gespeeld vanaf drie verschillende kleuren tees (rood, blauw en oranje). Iedereen met baanpermissie of handicap 55.0 en lager, is van harte welkom om mee te spelen; het is een fun wedstrijd waar plezier voorop staat. Na de wedstrijd kan er geshopt worden!
Op deze dag wordt er ook een prijs uitgereikt voor de mooist aangeklede Diva! Dus pas de kleuren van je kleding aan op rood, blauw en/of oranje!
Wil je samen met iemand in de flight, geef dit bij aanmelding aan.
Prijsjes voor de mooist aangeklede Diva en voor de wedstrijden zullen worden verzorgd door de dames dag commissie en Golfdiva.

Commissie Damesdag