NIEUWE OPZET “STARTERS”MIDDAG 24 FEBRUARI

28-01-2024 14:44
Zaterdagmiddag 24 februari staat er weer een “starters” middag op de wedstrijdagenda voor golfers met handicap 36 t/m 54 of alleen GBP (met regelexamen).
Deze golfmiddag is toegankelijk voor ALLE LEDEN IN DE BETREFFENDE HANDICAPCATEGORIE!!
De opzet van deze middag(en) is golfers met elkaar in contact te brengen!
Immers, we weten dat golfers met een hogere handicap soms moeite hebben een speelmaatje te vinden; ze “durven” zich vaak niet in te schrijven bij lagere handicappers.
De golfers worden ingedeeld in teams en spelen een spelvorm in teamverband. Meestal Texas Scramble.
Bij voldoende deelname wordt zowel op West als op Oost gespeeld. Inschrijven kan alleen op West: de wedstrijdleiding verdeelt de spelers in teams en per baan. Je kunt op de reservelijst komen, maar ook dan word je ingedeeld! Dus iedere inschrijver doet mee!
Er wordt geen inschrijfgeld gevraagd en er zijn geen prijzen te winnen: alleen een eervolle vermelding! Gezelligheid staat voorop!
Na afloop napraten en nader kennismaken in het clubhuis. Alle horeca is voor eigen rekening.
DUS; MELD JE AAN EN DOE MEE OP ZATERDAG 24 FEBRUARI VANAF 14:00 UUR!