Probeergolf

01-02-2024 16:18
Ook dit jaar doet onze club weer! mee aan de ’Welcome tot the Club’ campagne van de NGF. Maandelijks kunnen belangstellenden in de golfsport deelnemen aan een gratis kennismaking les.
Als lid/ambassadeur van onze golfclub weet je wat het plezier aan de golfsport voor je betekent: lekker actief zijn in de buitenlucht, uitgedaagd worden door het spel, genieten van de natuur en nieuwe mensen leren kennen.
Op de golfbaan kom je los van de dagelijkse beslommeringen en een paar uur zonder ‘scherm/schermpje’ werkt ontspannend! Breng familie, vrienden, collega’s en buren op de hoogte van de gratis probeerlessen.
Er kunnen 8 personen per keer deelnemen. Wel moeten de deelnemers zich vooraf aanmelden. Dat kan via www.probeergolf.nl Als je daar Leeuwarden invult zie je de data, tijdstippen en het aantal beschikbare plekken voor de komende maanden.