Old Grand Dad

08-02-2024 12:46
Beste OPA’s,

Wel OPA, maar nog geen donateur van de Stichting Old Grand Dad (OGD), kijk dan even op de website www.oldgranddad.nl .
Hier vind je alle informatie over wat de stichting doet, zoals schenkingen, wedstrijden etc. en waar je ook zelf aan mee kunt doen.
Om de doelstelling van de OGD te bereiken doe ik een beroep op jullie inbreng en donatie.
Weten jullie een project of instelling ten behoeve van lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte kinderen, waar dringend behoefte is aan b.v. een speciale fiets, een pony, een speeltoestel, of wat dan ook… laat het mij weten.
Noteer het al vast.
Op donderdag 30 mei 2024 vindt wederom de Old Grand Dad clubwedstrijd plaats op de Groene Ster. Alle heren kunnen hieraan meedoen, echter alleen donateurs van de OGD maken kans op deelname aan de Regiowedstrijd die wordt gehouden op maandag 15 juli 2024 op de baan van Golfclub Hooge Graven in Ommen.
Voor de liefhebbers: de donkerblauwe OGD-pet (€ 7,50) en ballen met OGD-logo (€ 6,00 voor 3 stuks) kunnen weer bij mij worden besteld.
Voor al je vragen kun je natuurlijk ook bij mij terecht.

OGD Club Consul De Groene Ster
Roy Mesken