Meet en Greet 16 maart

22-02-2024 22:17
Op zaterdag 16 maart is er een Meet en Greet-wedstrijd voor alle leden, die andere leden willen ontmoeten. Maar ook een kans om kennis te maken met leden die actief zijn als vrijwilliger in de vele commissies die onze golfclub kent.
De wedstrijd is een gezelligheidswedstrijd over 9 holes met onderweg ludieke spelopdrachten. De wedstrijd start om 14.30 uur en er is geen inschrijfgeld. Noteer de datum vast in je agenda. Inschrijven kan via Egolf4U.

We zijn een club met rond de 800 leden. Onze club heeft alleen betaalde krachten in de horeca, baanonderhoud, het secretariaat en de clubmanager.  Regelmatig horen we ' wat doen al die commissies eigenlijk?'  Nou, ze leveren een belangrijke bijdrage aan het reilen en zeilen van onze club. We kunnen echt niet zonder hun inzet! Commissieleden zijn uitgenodigd mee te doen aan de Meet en Greet wedstrijd.
Misschien overweeg je zelf ook iets voor de club te betekenen, maar weet je niet goed waar je talent, ervaring of vaardigheden goed tot zijn recht komen. Op 16 maart bieden we je- in een informele sfeer- meer info over de club en ga je je mogelijk meer betrokken voelen. Bij het drankje/borrelhapje (voor eigen rekening) na afloop willen we graag napraten en krijg je een kijkje achter de schermen.
De Leeuwarder golfclub is er 'voor je eerste slagen en je tweede thuis!'

MarCom commissie (marketing & communicatie)