ONTDEK GOLF

28-03-2024 16:35
Ontdek golf is niet alleen een uitnodiging aan niet golfers, maar ook de aankondiging voor onze ledenwerfactie voor jong en oud op woensdagavond 1 mei en zaterdag 4 mei.
Er komen posters en flyers en een button op de website om zich in te schrijven voor deelname. Ook scholen worden benaderd.
Na instructie van de pro kunnen deelnemers een balletje slaan op de drivingrange, het putten oefenen en onder begeleiding van leden een rondje golf spelen over de par-3 baan.
Voor jongeren tot 12 jaar is er een apart programma.
Leden zijn onze beste ambassadeurs om het plezier dat de golfsport hen brengt uit te dragen. Attendeer daarom je familie, vrienden, collega’s en buren op 1 en 4 mei.
De inschrijving voor deelname sluit 26 april. Afhankelijk van het aantal deelnemers zijn de oefenfaciliteiten op woensdagavond 1 mei en zaterdag 4 mei beperkt of niet beschikbaar.
Dat geldt ook voor de par-3 baan. Voor de begeleiding benaderen we leden om ons te assisteren. Laten we er samen een succes van maken!
Marcom