Save The Date! Clubkampioenschappen Strokeplay op 8 en 9 juni

SAVE THE DATE:
Clubkampioenschappen Strokeplay op 8 en 9 juni

Beste mede-leden,
Helaas zijn de afgelopen jaren de clubkampioenschappen vrijwel geruisloos aan de meeste leden voorbij gegaan. Wij zijn van mening, dat de clubkampioenschappen het hoogtepunt van het clubseizoen moeten zijn.

Voor alle leden met een handicap
Daarom zet de club dit jaar in op een 2-daags clubkampioenschap strokeplay event voor dames en heren waaraan ieder clublid kan deelnemen. Er zullen kampioenschappen gespeeld worden van, in principe (bij voldoende deelname), alle tee’s zodat ook alle leden bij het event betrokken worden. Dat geldt dus voor de lage handicappers, maar ook voor de starters die een kampioenschap van de oranje tee kunnen spelen (in dit geval stableford).
De inschrijving staat open vanaf 1 mei. DUS ZORG DAT JE ER OP TIJD BIJ BENT!!

Barbecue
Op de zaterdagavond is er een BBQ voor alle deelnemers. Maar ook andere leden en hun partners, kinderen, opa’s, oma’s, vrienden en bekenden die als toeschouwer aanwezig zijn heten we van harte welkom!
Deelnemers kunnen hiervoor bij hun inschrijving “horeca” aanvinken. Alle anderen kunnen rechtstreeks bij onze horeca hun deelname aan de BBQ reserveren. De kosten zijn € 19.50 p.p. en voor kinderen tot 12 jaar € 1,00 per levensjaar.

Activiteiten voor de jeugd
Voor de kinderen organiseert de Jeugdcommissie begeleid toeschouwen bij de wedstrijden en er zijn andere leuke activiteiten. Wij hopen dat in samenwerking met de businessclub, sponsoren en Golfstore Friesland verscheidene presentaties en bezigheden kunnen worden georganiseerd. Met dit event verwachten we veel spelers en bezoekers te trekken.

De clubkampioenschappen zullen een doel moeten vormen om naar toe te leven door alle leden.
Alle betrokken commissies, evenals onze pro’s en greenkeepers, die zich al vanaf half februari met de organisatie van het event op 8 en 9 juni bezighouden, doen hun uiterste best om de ideale omstandigheden te creëren om tot een waardig kampioenschap te komen, waar veel deelnemers en toeschouwers van kunnen genieten.

Namens de Wedstrijdcommissie,
Machiel L. van Breen