Baanwerkzaamheden

17-05-2024 17:58
Vorige week werd er door Vos Golf & Sport groot onderhoud aan de baan gedaan. In de aankondiging proberen we zo goed mogelijk te omschrijven welke bewerkingen er op het programma staan zo’n week. De weersomstandigheden waren dusdanig dat alle werkzaamheden goed uitgevoerd konden worden. Een mooie bijkomstigheid is ook dat we weinig hinder hebben ondervonden van de prikgaten en van het gestrooide zand. Inmiddels zijn we alweer een week verder en alle pijlen zijn nu gericht op het zo goed mogelijk maaien van de baan en het verder verbeteren van de greens. Hiernaast wil Erik van der Laan graag weer een beroep doen op wat vrijwillige hulp. Hier en daar krijgt klimop wat te veel ruimte om op bomen te groeien. We willen dat graag wat beperken, daar dit verstikkend kan werken. Wie heeft er zin en tijd om woensdagochtend 22 mei te komen helpen. Aanmelden kan via Erik rechtstreeks of via het secretariaat. Om 8.30 uur verzamelen we in het clubhuis voor een briefing met koffie. N.B: Neem uw eigen snoeischaartje mee, dat wekt het makkelijkste. Fijne Pinksterdagen!

Martin van der Schans
Clubmanager