Eén en al gezelligheid

24-05-2024 12:52
Donderdag 23 Mei was alweer de tweede Youngster wedstrijd van dit jaar, en wat was het leuk!
Met Texas Scramble als spelvorm hebben we met 12 man een erg gezellig rondje golf gespeeld. Voor de winnaars en de verliezers zijn er door Golfstore Friesland meerdere prijzen gesponsord, waaronder een speciale prijs voor degene die de meeste ballen is verloren tijdens de ronde.
De winnaars van deze keer zijn, Maikel Kaspers, Joeri Zuidersma en Gerson Reitsma.
Gerson is tijdens het spelen de meeste ballen kwijt geraakt, en valt daardoor dubbel in de prijzen. Voor hem is er een zak lakeballs gesponsord, waardoor hij weer even vooruit kan smiley
Het belangrijkste van de avond was natuurlijk de gezelligheid na de tijd, met goed gevulde borrelplanken en andere versnaperingen.
Wij hopen dat er de volgende keer (20 juni) nog meer jongeren meedoen! Lijkt je dat leuk? Schrijf je dan vooral alvast in! Bij vragen kan je Julian (06 15320286) altijd even appen!

Lijkt het je leuk om dit wedstrijdje groter en beter te maken? Bijvoorbeeld door een kleine sponsoring, laat het dan vooral weten!