De Groene Ster schittert!!!

31-05-2024 15:35
Met groot enthousiasme brengen wij je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rond onze STROKEPLAY CLUBKAMPIOENSCHAPPEN op 8 en 9 juni 2024. Het is fantastisch om te zien hoeveel sponsoren en bedrijfsleden zich hebben aangemeld om van dit evenement een groot succes te maken. Dankzij hun steun kunnen we een onvergetelijke dag voor iedereen organiseren.

Onze sponsor Froonacker Van de Witte Assurantiën heeft met groot enthousiasme prachtige prijzen beschikbaar gesteld voor onze jonge spelers. De jonge talenten zullen op 8 juni op de par-3 baan tussen 10:00 en 12:00 uur hun spel spelen. We kijken ernaar uit om hun vaardigheden te bewonderen.

En nog meer bedrijfssponsoren en bedrijfsleden hebben geweldige prijzen beschikbaar gesteld voor dit evenement. Bij het slaan van een 'hole-in-one' op een van de par-3 holes kun je spectaculaire prijzen winnen dankzij de genereuze bijdragen van Hout 1893 en Culinair Groothandel Krikke en Autobedrijf Van Schaik
Ook hun steun en betrokkenheid worden zeer gewaardeerd.

De Tijd Wonen zal het organisatieteam voorzien van poloshirts en bodywarmers, waardoor we er allemaal representatief en professioneel uitzien. Heineken zal ervoor zorgen dat alle prijswinnaars beloond worden uit hun grote assortiment producten. Brandsma Koffie laat zich allerminst onbetuigd en heeft eveneens speciale prijzen voor ons in petto.

Strikwerda Autogroep zal vertegenwoordigd zijn door Mazda's op het terrein te plaatsen en levert bovendien een financiële bijdrage ten behoeve van onze jeugdige spelers. Hun inzet en betrokkenheid maken dit evenement nog bijzonderder.

Daarnaast zal Golfdiva met haar Golftruck on Tour aanwezig zijn, vol met allerlei golfkleding waar vast iets bij zit wat jou aanspreekt. Het is meer dan de moeite waard om op 8 juni 's middags in haar golftruck en in de hal van het clubhuis de mooiste golfkleding te vinden en/of te passen.
De winnaars van het clubkampioenschap kunnen eveneens rekenen op een verrassing van Golfstore Friesland. Daarnaast geven de pro's beginnende golfers de kans om gratis een clinic bij te wonen. Wie weet raakt de golfsport ook jou als bezoeker en ga je naar huis met een nieuwe passie! Je bent van harte uitgenodigd om mee te doen en de sport te ontdekken.
Omdat de aanmeldingen voor de barbecue op zaterdag achter bleven is besloten dezei te laten vervallen!  In plaats hiervan verzorgt de horeca op ZONDAG 9 juni een buffet met een Indisch tintje (ook vega) voor € 15. Kinderen tot 10 jaar gratis en van 10 t/m 15 jaar voor € 7,50.
Aanmelden hiervoor kan via de horeca, via de wedstrijdcommissie en op zaterdag via een intekenlijst. Met dit buffet op zondag willen we de strokeplay kampioenschappen mooi afsluiten.

Kortom, er zijn talloze redenen om je in te schrijven voor ons clubkampioenschap. Nodig vooral ook je familie, vrienden en kennissen uit, zodat zij mee kunnen doen met de clinic die onze pro's verzorgen, of de prestaties van de deelnemers kunnen bewonderen. Laten we er samen  onvergetelijke dagen van maken!!!

Het organisatieteam Strokeplay Clubkampioenschap 2024