Strokeplaykampioenschappen 2024

10-06-2024 21:01
In februari 2024 kwamen vertegenwoordigers van de Wedstrijdcommissie en van de vele andere commissies die de club rijk is, tezamen met geïnteresseerden, en de Horeca, bij elkaar in de vergaderruimte in ons clubhuis. We wilden brainstormen over een nieuwe opzet van het Strokeplay Clubkampioenschap in onze vereniging.
Nu, 4 maanden later, zit dat kampioenschap er al weer op. En, het mag gezegd worden, het was een geweldig succes. De 80 deelnemende leden uit alle handicap-categorieën, de 8 jeugdleden tussen de 5 en 11 jaar, de talloze sponsoren, de Horeca, de greenkeepers en een groot aantal vrijwilligers, hebben dit succes bewerkstelligd. Hulde aan jullie allemaal!
Na afloop konden de mensen, die zich daarvoor hadden ingeschreven bij de Horeca, zich tegoed doen aan een buffet, verdund met de nodige (al dan niet) alcoholische versnaperingen. Het was nog lang onrustig in het clubhuis.

En natuurlijk waren er ook winnaars. Letterlijk teveel om hier op te noemen, dus ik beperk mij tot de eerste prijzen bruto (de volledige uitslagen zijn te vinden in E-Golf4U).

Bij de heren:
Witte tees:                 Jelle Schreuder
Gele tees:                  Julian Bongenaar
Blauwe tees:              Atte Visser
Rode tees:                 Stef Arends
Oranje tee’s:              Maarten Holtz (stableford 9 holes)

Bij de dames:
Blauwe tee’s:              Nicky Iles
Rode tee’s:                 Madelene Doolaard (na play-off op hole 1)
Oranje tee’s:               Ciska Hendriks (stableford 9 holes)

Wij danken iedereen voor de spontane, positieve reacties en we beloven voort te gaan op deze weg.

De Wedstrijdcommissie.
Voor nog meer foto's, gemaakt door Bé Zwart, klik hier