De TGIF  van 17 juli.

20-07-2020 19:46
Dom, Dom, dom, geen foto van de winnaars gemaakt, excuus daarvoor.
Maar voor de rest was deze 1e TGIF van 2020 weer zeer geslaagd, prachtig mooi weer, wat de scores ten goede kwam.
Ook een prachtige deelname lijst van 8 dames en 19 heren, met daarbij (voor de TGIF) een aantal nieuwe gezichten! Leuk!
De reacties van de deelnemers waren ook weer heel positief, dat het zo’n gezellige wedstrijd was, en dat is natuurlijke ook de bedoeling van deze wedstrijd, en na afloop met zijn allen gelijktijdig aan de lekkere plate van de Horeca!
Dan de prijzen!  Er werden 3 birdie’s geslagen, door Piet Hoekstra op hole 8, Hardy Bork op hole6, en Freerk van Dijk op hole 2.
En de stableford winnaars waren, met een 1e plaats voor Jelmer Slager met 41 stbf en 2e Wytze Veenstra met 37 stbf.
En een 3e prijs voor Andries van der Kooi ook met 37 stbf., met voor de winnaars een fijne Krikke vleesprijs (1e prijs een dikke rollade).
Verder waren er nog 10 spelers met 30 of meer stbf., waaronder de 1e dame Helen Voerman met 36 stbf.
Rest mij eenieder te bedanken voor de deelname en gezelligheid, en speciaal de sponsor Krikke en de HZCP.  (Het zou leuk zijn als iemand de birdie’s zou willen sponsoren, in wat voor vorm dan ook!)
Graag tot ziens bij de volgende TGIF op 14 augustus en of 4 september en de slotwedstrijd van de oranje Tee op 16 oktober!
 Freek E