De bollen zijn geplant!

22-10-2020 16:50
Het is gelukt, alle 2700 bollen, knollen en stokjes zijn geplant.
Met de hulp van 7 enthousiaste vrijwilligers hebben we dinsdag en woensdag, soms in weer en wind, hard doorgewerkt.
In het vroege nieuwe jaar hopen we op kleurige stroken bij de parkeerterreinen aan de overkant van de weg. Geel van de winterakoniet, blauw van de sterhyacinth, rose-paars van de helmbloem, wit van de bosanemoon en van het lenteklokje, licht paars/blauw van de boerencrocus.

De GEO-commissie hoopt dat we, als de bloemen bloeien, dan de uitgestelde avond in het clubhuis kunnen verzorgen over Stinzenflora. Wij kijken er alvast naar uit!
Bedankt vrijwilligers: Gerben Broers, Jan van de Berg, Geke Hoeksma, Marten Reitsma, Hanneke Hoffmann, Marjanne de Boer en Giny Eleveld (nog maar 1 maand lid!).

Namens de GEO cie.
Corrie van Hilten