We gaan beginnen!

29-04-2021 20:14
Werkgroep Hole 19 gaat aan de slag

De crowdfunding door het organiseren van fun-wedstrijden en het oprichten van de Club van Honderd heeft inmiddels een leuk startkapitaal opgeleverd.

Dankzij die donaties en vooruitlopend op het binnenhalen van nog meer donateurs  durfden we een concreet voorstel voor het opknappen en opnieuw inrichten van het restaurantgedeelte te maken. Dit plan hebben we onlangs gepresenteerd aan het bestuur, wat er in heeft geresulteerd dat er ook vanuit het bestuur letterlijk een flinke duit in het zakje is gedaan en er bovendien door de stichting een voorschot is toegezegd.
We kunnen beginnen met de restyling van het restaurant!

Wat gaan we doen
  • Allereerst krijgen de muren een nieuwe kleur. We zoeken vrijwilligers om ons daarbij te helpen!
    Verf en schildermaterialen worden gesponsord door bedrijfslid Edwin de Vries Schilderwerken en Johan Giesing Groothandel in Verf en Coatings (geen lid)
  • De vloerbedekking in de loungehoek is inmiddels weg gehaald, de lijmresten worden verwijderd.
  • Er wordt een meubel en -interieurbouwer ingeschakeld voor het maken van scheidingswandjes/bloembakken
  • We hebben een indeling gemaakt met een meubelplan en verlichting. De meubels worden - met een mooie korting - geleverd door bedrijfslid De Tijd Wonen. ­­­
Wanneer beginnen we
Zodra de schilderploeg is samengesteld gaan we van start. Dit alles gebeurt in overleg met de horeca, de onderhoudscommissie en het bestuur.

Wat hebben we nog nodig
  • Nog meer donateurs en sponsors! We zijn al heel blij met onze vijftig Club-van-Honderd donateurs, allemaal leden van de golfclub die er gezellig bij willen zitten na een ronde golf. En we zijn ook heel content met de twee bedrijfsleden die dit goede doel sponsoren. Maar er zijn vast nog meer leden en bedrijfsleden die het project financieel willen ondersteunen
  • Vrijwilligers. We zoeken schilders, een electriciën, handige klussers.

Wil jij ook meedoen!
Wordt dan ook donateur van de Club van Honderd en doneer eenmalig 100 euro of voor een periode van vijf jaar. Een keer per jaar organiseren we voor de CvH leden een gezelligheidswedstrijd. Meedoen dus!
Klik hier voor info en het aanmeldingsformulier.