Team building ter vervanging van de NGF competitie

18-05-2021 17:33
In 2019 werden we kampioen (toen nog als Heren 2) in de competitie. Helaas kon de competitie afgelopen jaar door de COVID niet door gaan. Dit jaar hebben we ons, nadat Richard in 2020 en Jaap in 2021 ons team hadden verlaten (weggekocht), kunnen versterken met twee nieuwe spelers. Bas Jong en Jan van der Maten zouden dit jaar met ons team competitie komen spelen.
In de winter waren we al veel weekenden op de golfbaan te vinden om de competitie weer tot een succes te maken. Helaas!! Weer bleek een jaar geen competitie gespeeld te kunnen worden!
Dit jaar hebben we echter een alternatief programma in elkaar gezet.
Drie weekend dagen hebben we met elkaar 18 holes golf gespeeld in Veendam, Ommen en de laatste keer op onze eigen mooie golfbaan. Tweemaal om mooie prijzen voor de beste speler van de dag (Stableford), maar ook voor de longest drive en de leary en de neary.
De laatste dag hadden we een bijzondere spelvorm waarbij we elke hole een balletje met een club nummer erop moesten trekken en met die club de volgende slag moesten doen. Op de green hadden we geen putter maar ook de club die we uit het geblindeerde linnen zakje hadden gepakt. De leary, neary en longest waren shotjes geworden voor de verliezer.
Veel lol en een boel competitie onderling. Driemaal prima weer!
In oktober gaan we nog met ons hele team en Jaap Trip twee dagen in Duitsland (Vechta en Gut Brettberg) om ons groene jasje spelen. Weer veel zin in!!
Heren, we hebben een super gezellig team! Hopelijk volgend jaar weer echt NGF competitie!

Wouter Schuiling

Heren 1 27 Holes 2021. Rein Baarsma, Andrik Waalkens, Rob Tilon, Ralph Koppers, Bas Jong, Jan van der Maten, Wouter Schuiling