Werkgroep nieuwe Driving Range 2.0

15-07-2021 16:43
Op verzoek van het clubbestuur is een werkgroep, actief met het uitwerken van een concreet ontwerp voor een nieuwe Driving Range 2.0, waarin vitaliteit, ontwikkelingen en innovaties een flinke impuls krijgen.
Nicky Iles, Marco Goossens, Martin Wedema en Albert Hans Bangma vormen de werkgroep.
De werkgroep heeft zich extern op de hoogte gesteld van de mogelijkheden en is nu tot een globaal schetsontwerp gekomen waarin alle wensen van de werkgroep leden zijn verwerkt.
De werkgroep is nu op het punt gekomen dat een eerste conceptontwerp met tekeningen gemaakt moet worden. Daar hebben we hulp bij nodig van een (ex-)bouwkundig tekenaar of (ex-)architect.
Mocht je als clublid deze kennis en ervaring hebben en vind je het leuk om je bij ons aan te sluiten, dan kan je contact opnemen met de voorzitter van de werkgroep, Albert Hans Bangma, 06-18685160 (alberthansbangma@gmail.com).
Een vergoeding voor geproduceerd werk is mogelijk.