Hole 19: Tussenstand aanpak clubhuis

24-07-2021 11:40
Jullie hebben het natuurlijk wel gezien: het schilderwerk in het horecagedeelte is klaar!
Met behulp van 14 vrijwilligers is de klus voortvarend aangepakt. We hadden een mooie ploeg met ieder zijn of haar eigen vaardigheden, wat allemaal wonderwel in elkaar paste. Het is bijna niet te geloven dat we met maar 1 kleur groen hebben gewerkt. Als je door het horecagedeelte loopt lijkt het net alsof er meerdere schakeringen zijn toegepast.
We hebben al veel complimenten ontvangen over de kleur groen, ons vakkundig geadviseerd door schildersbedrijf en bedrijfslid Edwin de Vries.
Voor het hoge gedeelte is een schilder aangetrokken, waardoor het weer egaal fris wit is geworden.

Het vervolg
We wachten op de meubelen die naar verwachting begin september door bedrijfslid De Tijd Wonen zullen worden geleverd.
Sinds de horeca weer geopend is worden er af en toe tafels en stoelen uit de vergaderruimte bij gezet in het clubhuis. Dit heeft bij sommige leden de indruk gewekt dat dit ons nieuwe meubilair wordt. De vraag werd dan ook gesteld wanneer de rest van deze meubelen geleverd zou worden.
Nee, dit zijn niet de door ons bestelde meubelen. Op onze Hole 19 pagina op de site (ledengedeelte) staan foto-impressies van het nieuwe meubilair.
Op dit moment wordt er door vrijwilligers druk getimmerd, geschroefd en geschilderd aan een paar scheidingswandjes/bloembakken die tussen de bar en het eetgedeelte komen te staan.

Ook heel mooi
We hebben weer een paar nieuwe Club van 100-leden mogen verwelkomen. Daar zijn we erg blij mee!

Oproep
Nog meer leden voor de club van 100 zijn meer dan welkom. Ook zoeken wij gulle gevers die de sponsoring van de loungehoek voor hun rekening willen nemen. Er ligt een kant en klaar inrichtingsvoorstel. Wie o wie maakt ons blij?

In het zonnetje
Dank aan alle onderstaande vrijwilligers: jullie waren geweldig!
Charles de Wolff, Andrik Waalkens, Roelf Otto, Lars Hoffman, Agnes Ploegstra, Nicky Iles, Frans Hoekstra, Geertje de Haan, Fred de Wilde, Lida Wittebrood, Harry Steggerda, Andrea Waalkens, Marijke de Vries.
Dorien Jansen en Gonnie van der Werf hadden zich aangemeld maar konden qua planning helaas niet aanhaken.

Namens werkgroep Hole 19,
Marijke de Vries