Bibbercompetitie 2021-2022

15-09-2021 20:42
Ook komend winterseizoen wordt de alom bekende bibbercompetitie weer gehouden.
De wedstrijd wordt gespeeld over 9 holes (oost of west naar keuze). De competitie staat vanaf nu open voor inschrijving van teams van 2 personen. De wedstrijdvorm is Matchplay met ¾ handicapverrekening.
De indeling is in poules van 7 teams. De wedstrijden kunnen worden gespeeld tussen 15 november 2021 en 10 maart 2022. De slotwedstrijd staat gepland voor 13 maart 2022.
De teams in de poules moeten zelf de afspraken maken; hiervoor is het belangrijk dat bij inschrijving ook de e-mailadressen worden vermeld!
Wij hopen, dat Corona maatregelen ons dit seizoen niet dwars gaan zitten en we de gehele competitie kunnen spelen en kunnen afsluiten in 2022!

Wij zijn op het secretariaat bereid een starttijd voor de bibbercompetitie in te boeken, wij willen de aanvraag via onze mail ontvangen, onder vermelding van aanvraag starttijd bibbercompetitie
en daarbij de speeldatum | startttijd | BaanWEST of OOST | voor- en achternamen van de overige golfers. Na het inboeken ontvangt u van ons een bevestiging.

Liesbeth Vrieswijk