Uitwisseling herendagen Veendam en Zwolle

11-03-2024 14:11
De Groene Ster is door golfvereniging De Compagnie uit Veendam en golfclub Zwolle gevraagd om de herendagen een keer uit te wisselen.
De herencommissie heeft die taak op zich genomen.

Veendam

Wij gaan naar Veendam op dinsdag 23 april en Veendam komt bij ons op donderdag 2 mei.
De spelvorm in Veendam ligt in handen van hun organisatie. Op 2 mei spelen we in Leeuwarden 18 holes shot gun.
Het is de bedoeling dat de leden van Veendam en de Groene Ster gemixt worden ingedeeld.
Opgeven voor Veendam kan tot en met donderdag 11 april op de lijst tijdens de herendagen of per mail naar b.h.zwart@hetnet.nl  met vermelding van NGF-nummer, telefoonnummer en of je wel of niet mee eet na afloop.

Zwolle

Op woensdag 14 augustus komt Zwolle bij ons met 72 deelnemers en gaan wij naar Zwolle.
(De damesdag wordt verplaatst naar donderdag 15 augustus). Nadere informatie volgt later.