Pubquiz + Rock-‘n-Roll avond

03-04-2024 10:47
Afgelopen vrijdagavond 29 maart hebben wij als horecateam het initiatief genomen om een pubquiz en dansavond te organiseren. Deze avond had het thema Rock-‘n-Roll!
Wij begonnen de avond met een pubquiz, met wel bijna 60 deelnemers! De pubquiz bevatte verschillende rondes, waaronder een ronde met vragen over algemene kennis, geschiedenis van de golfbaan en Nederlandse muziek. Onder het genot van een hapje en een drankje hebben alle teams fanatiek meegespeeld!
De eerste prijs is bemachtigd door het team “Quizpelturig” (fam. Logtenberg). De tweede prijs door het team “De visjes” (Donald Visscher, Helen Voerman, Agnes Ploegstra en Nicky Iles) en de derde prijs is meegenomen door “De Flamingo’s” (Madelene Doolaard, Peter Meier, Wendy Hoekstra en Andries van der Kooi).
Na de pubquiz hebben we het clubhuis omgetoverd tot dansvloer en begon onze DJ Stefhan Menger met het draaien van de oude plaatjes. Hier en daar hebben wij ook even buiten het thema om gedanst op verschillende hitjes en zelfs met de hele groep de polonaise gelopen.
Vele aanwezigen hadden zich erg leuk in het thema gekleed, om dit te stimuleren hadden wij voor zowel de best geklede man als best geklede vrouw een prijsje beschikbaar gesteld. De prijs voor best geklede vrouw is gewonnen door Franci Heeger, en de mannelijke winnaar was onze nieuwe medewerker achter de bar, Pascal Visser!
Graag willen wij alle aanwezigen erg bedanken voor de gezelligheid en het enthousiasme die jullie hebben meegebracht! Daarnaast willen we Nicky en Agnes speciaal nog even bedanken voor het helpen bij het versieren van het clubhuis.
Deze editie gemist? Wij hopen komend seizoen nog een keer een dansavond te organiseren!

Groetjes van Janke, Sylvia, Devony en Julian en het hele horecateam