Veranderingen in onze horeca

19-04-2024 16:00
Wisseling van de wacht
Zoals al eerder werd aangekondigd, zullen we het per 1 mei zonder onze kok Sijmon Bruinsma moeten doen. Hij werkt dinsdag 30 april voor het laatst in onze keuken. Mocht u hem de hand nog willen schudden en hem succes willen wensen, dan kan dat natuurlijk in de komende anderhalve week.

Devony Greuter gaat het stokje overnemen van Sijmon. Devony is niet nieuw in de keuken, want ze werkt al lange tijd als oproepkracht naast Sijmon en weet dus wat onze leden en gasten lekker vinden. Tijdens haar studie aan de Hogere Hotelschool bij NHL Stenden kon Devony al ervaring opdoen. Haar passie is koken en nu haar studie is afgerond, krijgt ze daar dus uitgebreid de gelegenheid voor. We kijken met elkaar uit naar een eigen signatuur en naar een mooie samenwerking!

Menukaarten
Ons clubhuis is alle dagen van de week geopend. Dagelijks staat ons horecateam vanaf 9.00 uur voor u klaar. De keuken is tevens alle dagen geopend voor lunch en diner, al gaan we wel met verschillende menukaarten werken. Het kan dan zijn, dat we in voorkomende gevallen een compactere kaart aanbieden. We raden u sowieso aan om altijd vroegtijdig even te informeren welke diner-mogelijkheden er zijn op de dag dat u gaat spelen. Zo kunnen we goed rekening houden met uw wensen en onze bezetting. De borrel kleden we op uw verzoek altijd passend aan. Op naar een mooi voorjaar en zomer!

Martin van der Schans
Clubmanager