ONTDEK GOLF - 1 en 4 mei

20-04-2024 13:51
Golf is: lekker actief zijn in de buitenlucht; uitgedaagd worden door het spel; genieten van de natuur in de verschillende seizoenen; nieuwe mensen leren kennen en genieten van een drankje na afloop in het clubhuis of op het terras in het zonnetje. Het weer van de afgelopen dagen nodigde eerder uit tot lezen, kasten opruimen, puzzelen of naar de bioscoop. Mogelijk dat het weer ook de oorzaak is dat het aantal aanmeldingen voor de ledenwerfactie nog gering is.
Op woensdagavond 1 mei en zaterdag 4 mei kunnen deelnemers, na instructie van de pro, een balletje slaan op de drivingrange, het putten oefenen en onder begeleiding van leden een rondje golf spelen over de par-3 baan. Voor jongeren tot 12 jaar is er een apart programma. Deelnemers kunnen zich inschrijven via de speciale button op de website. De inschrijving voor deelname sluit 28 april.
Nieuwe leden zijn belangrijk voor onze club. Daarom onze oproep: Neem een flyer mee uit de hal en attendeer je familie, vrienden, collega’s en buren op 1 en 4 mei.
Laten we er samen een succes van maken!

Marcom