Uitwisseling herendag Veendam groot succes.

24-04-2024 14:08
Op dinsdag 23 april was de uitwisseling van de herendag met golfclub de Compagnie uit Veendam.
Met 26 deelnemers van de Groene Ster en 40 van Veendam speelden we met gemixte flights een shotgun wedstrijd.
Het weer werkte fantastisch mee: veel zon en weinig wind. De baan was uitdagend met hele snelle greens en veel verscholen waterpartijen. Ook de fairways lagen er heel goed en droog bij.
Aan die snelle greens moesten de Leeuwarders wel enorm wennen, gezien de vele drie en zelfs vierputs pogingen.
Na afloop was een gezellige nazit met afsluitend een diner.
Kortom: een zeer geslaagde en sfeervolle en goed georganiseerde dag.
Op donderdag 2 mei komt Veendam bij ons. Er is die dag geen negen holes wedstrijd. De inschrijving sluit op maandag 29 april om 12.00 uur.
Op woensdag 14 augustus komt Zwolle met 72 mannen bij ons en gaan wij naar Zwolle.