Onderhoudsteam Leeuwarder Golfclub De Groene Ster.

15-04-2019 18:11

De onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd door de vrijwilligers die deel uitmaken van het onderhoudsteam van de LGGS, blijven meestal onder de radar en zo hoort het ook.
De laatste klus, het vernieuwen van de opstappen bij de bordessen aan de noordzijde van het clubgebouw vonden wij echter voldoende de moeite waard om even te laten zien.
Esthetisch een stuk beter maar vooral veiliger en daar ging het vooral om.

Foto links (of boven) de oude situatie, foto rechts (of onder) de nieuwe situatie.

Bovendien vormt dit een mooie aanleiding om aandacht te vragen voor de bezetting van het onderhoudsteam.
De gemiddelde leeftijd van de huidige teamleden nadert de uiterste houdbaarheidsdatum, met alle gevolgen van dien.
Anders gezegd, er is dringend behoefte aan nieuwe ´´jonge´´ vrijwilligers binnen het onderhoudsteam.
Een technische achtergrond is niet beslist nodig maar enige kennis/ handigheid op het gebied van bouw- en of installatietechniek is wenselijk.
Een hoog IQ is prima maar we denken vooral aan een gewone handige man/vrouw.
Nieuwsgierig, we geven graag nadere uitleg over het hoe en wat.
Belangstelling, laat het even weten via het secretariaat.

Namens het onderhoudsteam,

John Peters