Golfbridge start weer!

04-10-2019 15:47
De donkere periode komt er weer aan en dus is het weer tijd voor golf-bridge. In de ochtend 9 holes golfen, waarbij gebruik wordt gemaakt van een halve shotgun, gevolgd door een heerlijke lunch en dan lekker bridgen.
Dat kan weer en wel vanaf 15 oktober.
Van oktober tot en met maart wordt er geprobeerd om de drie weken een wedstrijd golf-bridge te organiseren.
De spelvorm tijdens het golfen zal meestal fourball betterball met handicapverrekening zijn. Gevolgd door 16 of 20 spellen bridge. Mocht het weer echt heel slecht zijn dan spelen we zowel in de ochtend als in de middag bridge.
Zowel in het golfen als in het bridge hoef je nog niet erg ervaren te zijn.
Voor het golf-bridge kun je je opgeven met je partner via E-golf4U.
Door meer gebruik te maken van een (halve) shotgun, waardoor de spelers eerder in het clubhuis terug zijn voor de lunch hebben we meer tijd voor het edele bridgespel.
Noteer alvast 15 oktober in jullie agenda en schrijf je in!