Gezocht: redactieleden

15-11-2019 15:38

Oproep

De marcom commissie zoekt mensen die het leuk vinden om als vrijwilliger voor de club zo nu en dan te schrijven, interviews te doen, persberichten te maken, bloggen, stukjes te filmen met hun telefoon of anderszins creatief te zijn met woord, beeld, geluid of grafische opmaak.  Geen verplichte vergaderingen, maar creatief bezig zijn vanuit huis of op de club en leuk contact maken met clubleden op tijden dat het jou schikt. Het liefst hebben we mensen uit alle geledingen van onze club: oud, jong, competitiespelers, sponsors, businessclubleden, ouders, par-3 speler, natuurkenners, 18 holes spelers, abonnementhouders, handicapregistratieleden.

Daarnaast zijn we op zoek naar clubleden die actief zijn op facebook, twitter en Instagram die ons willen helpen leuke berichten van de club te verspreiden.

Interesse? Neem contact op met redactie@leeuwardergolfclub.nl of bel met

Andrea Waalkens: 06 48834109

Inhoud werkzaamheden & profiel

•               meerdere redactieleden die bij toerbeurt de ingekomen berichten behandelen en doorsturen naar de webmaster

•               beoordelen of het bericht op de homepage kan worden gepubliceerd dan wel op het ledengedeelte.

•               nakijken op stijl- en spelfouten

•               pakkende titel bedenken (indien nodig)

•               evt. meegezonden foto’s beoordelen op geschiktheid

•               foto’s bijsnijden en evt. ondertiteling vermelden

•               op verzoek een nieuwsbericht/oproep/mededeling kunnen en willen formuleren

•               dagelijks de mailbox checken; er kunnen mededelingen aangaande onderhoud en/of sluiting van de baan bij zitten die spoedige plaatsing vereisen.

•               regelmatige afstemming met de webmaster over de manier van plaatsen

•               Dtp’ers zijn van harte welkom.